středa 15. srpna 2012

Novinky Essence podzim 2012 + 2 super úlovky

Je to tady!!! Dlouho očekávané (alespoň pro nás) novinky od Essence jsou zde! Sice hlásali přelom srpen-září, ale někde jsou již dostupné.
Asi Vás jako první napadne, kde jsem novinky ulovila, prošla jsem 3 Rossmanny - Vodičkova, Budějovická, Háje...novinky jsou již ve dvou z výše zmíněných a to Vodičkova a Háje.

Na update sortimentu Essence se vždy těším, jsem zvědavá, s čím přijdou, jaké budou nové odstíny apod.

Tentokrát došlo k veliké změně u laků, nové lahvičky, větší objem, zdražení. To mě a Luciu samozřejmě zajímalo nejvíce.  Nejpve jsme nebyly nadšené z nových lahviček, protože ty původní jsme měli naprosto všechny, které byli aktualně dostupné a ty nové nám udělali čáru přes rozpočet :) Ale i vývoj Essence jde dopředu a s tím nic nenaděláme.
Lahvička je mohutnější, má 8 ml, největší změnou prošel štěteček, ten je nyní dokulata střízený a větší, připomíná mi Catrice štětečky. Blíže informací bude při první recenzi jednoho z odstínů, který plánuji na zítřek.
Ke zdražení - mně osobně zdražení o 10Kč nevadí, myslím si, že 40Kč je stále málo, laky Essence samozřejmě nemají na Opi, Chinu Glaze atd...ale stále je považuji za kvalitní, s velkým množstvím krásných odstínů, s velice dobrou výdrží a aplikací. Jsem zastánce Essencáčků, takže pozor na kritiku :)

Z dalších novinek mě zajímaly pigmenty, jeden jsem koupila na zkoušku i s podkladovou bází.

Můj nákup:

 A tady je všechno pěkně pohromadě, 3 nové Essencáčky, 2 efektové laky, pigment a báze. V názvu článku je uvedeno + 2 super úlovky a tím jsou dva laky Gabriella Salvete, 1ks za 9.90Kč. Jde o krásnou podzimní zelenou barvu se zlatým shimmerem a o krásnou modrou krémovku, kterou jsem obdivovala např. u Labradoory či Péti z petralovelyhair. Uznejte, že za 10kaček jsem je tam nemohla nechat.


139 walk on the wild side, 107 anughty and pink!, 115 redvolution

 Zde jsou mnou ulovené odstíny nových laků. Názvy jsou u čárového kodu mini písmem. Více informací a fotek bude k jednotlivým odstínům v dalších příspěvcích.


13 mrs and mr glitter a 06 pearly pink
Glitrový efektový lak mě zaujal na první pohled, čirá tekutina a v ní plavou černé, zelené a tyrkysové glitry - hned Vám jej ukážu v lakovacím postu :)
A i přesto, že jsem zarputilý odpůrce cracking laků  a mysela jsem si, že já nikdy žádný mít nebudu (nelíbí se mi ten efekt), tento s mini fuschiovými třpytkami jsem tam prostě nemohla nechat, je nádherný! no jo - nikdy neříkej nikdy :)



Jako poslední jsem koupila pigment s bází na vyzkoušení, po prvním použití ještě nemůžu plně posoudit kvalitu a výdrž, uvidíme, dám vědět. 


Báze má bílo-mléčnou barvu, je lehce lepivá, stačí jí velice málo (kapička viz foto mi vystačila na obě oči) a jak bude vidět na fotografii níže, svou úlohu jistě plní i když na celodenní výdrž to nevidím (líčila jsem se v 7hod ráno a nyní v 11 dopoledne již není líčení 100%, jakoby se na víčku uděli mini prasklinky)


Pro porovnání jsem na ruku nanesla pigment samotný, s Essence bází a s obyčejnou tělovou bází od Elfu.
Pigment samotný šíleně práší, na ruce - potažmo víčku skoro nic nevydrží, výdrž nula.
S bází od Elfu je to o maličko lepší, pigment se uchytí, ale nevynikne jeho krásná barva.
S Essence bází je to o něčem jíném, pigment se projeví v celé své kráse, drží, neopadává.


Ještě jsem zapomněla dodat, že pigment mám v odstínu jedenáct (stříbrno růžová třpytivá barvička), jsou ho 2g a vyroben je v Polsku (snad nám tam sousedi nepřidali něco, co tam nemá být ;) )

Jednotlivé produkty postupně představím samostatně a podrobně.


Jak jste na tom vy, už jste ulovily nějaké novinky? Pochlubte se...


Hezký den

B.

2 komentáře:

  1. Na nové výrobky (hlavně pigmenty) se těším :) Bohužel teď nejsou finance, tak doufám, že budou v nabídce delší dobu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě ano, pigmenty naštěstí patří do stálé nabídky.

      Vymazat