čtvrtek 23. srpna 2012

Color Club Wild at heart

Pohodový čtvrtek vám přeji,

dnes bych vám chtěla ukázat láček, který jsem společně s ještě jedním dostala od Lucii k narozeninám (co by si asi kamarádky se společnou "úchylkou" mohly dávat jiného, než láčky :) ) a tím je krásný holograf od Color Club v odstínu Wild at heart!
Po tomto odstínu jsem pokukovala už delší dobu a proto byl můj výběr jasný. Holografy miluju a fialovou barvu mám také velice ráda a kupodivu mám laků v téhle barvičce málo.

Wild at heart mě doslova nadchnul, nejen odstínem, holografickými částečkami, ale především krytím, to, co na fotkách uvidíte je jedna vrstva, která ještě ke všemu bleskurychle uschnula! Aplikace byla naprosto bezproblémová, colorclubí štětečky jsou užší, takže přesnější, konzistence laku je akorát.
Zkrátka a dobře jsem z tohoto krasavce opravdu nadšená a vřele jej doporučuji.

Omlouvám se za záplavu fotografií, ale on je tak krásný a fotogenický :)


i bez sluníčka je to veliký fešák :)

takhle si se mnou při focení pohrávalo sluníčko, pořád se potvora schovávalo :)



Lak zakoupen na mojesminky.cz za 129Kč

Jakpak se vám líbí?

B.

9 komentářů:

  1. Och to je ale fešák :)Musím říct, že máš dokonale nalakované nehty, to je snad podle pravítka :D Moc moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :), velikou zásluhu na tom má však i samotný lak (jedna vrstva,dobrý štěteček,supr konzistence)

      Vymazat
  2. neuvěřitelný fešák! a tohle že je jen jedna vrtsva? to se mi ani nechce věřit:) fakt nádherný láček;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. opravdu jen jedna, naprosto dokonalá bez chybičky :)

      Vymazat
  3. Tak ten je vážně úžasný :). Já mám doma jenom jeden lak kterému stačí jen jedna tenká vrstva, ale taky pořádně zabarví nehty =/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle je taky můj první, který je v prní vrstvě takhle pěkný, zabarvovat snad nebude :)

      Vymazat
  4. Máš skvěle nalakováno, tenhle lak je fakt nádherný, taky se mi s ním super lakovalo, měla bych ho zase nalakovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji :) doporučuji ho láknout, dokud jsou takhle slunečné dny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krasavec už v lahvičce, na nehtech ještě větší... nádhera! :)

    OdpovědětVymazat