čtvrtek 16. srpna 2012

Nákupy srpen 2012 - Novinky Essence + Catrice + Gabriella Salvete

Krásný podvečer,

Po dlouhé době jsem se opět dostala do Prahy a dokonce i s pěknou peněžní zásobou! Takže jsem nakupovala, jako blázen! :).

B. už vám ukazovala své úlovky z nových výrobků od Essence, na které jsme  už dlouho čekaly! Teď bych vám je ráda ukázala i já. Vzhledem k tomu, že prázdniny trávím na chatě a do Prahy se dostanu většinou dvakrát do týdne, když jedu na koně, tak jsem si hold na novinky musela počkat... A musím uznat, že jsem zklamaná rozhodně nebyla! Hned jak jsem měla chvilku času, mým cílem byl Rossman na Hájích! Nejdříve jsem byla v Rossmanu na Budějovické, ale tam stále ještě vyprodávají staré produkty...

Vše, co se týče změn a nabídky vám už B. sdělila, tím pádem si myslím, že je zbytečné to psát znovu.


zleva: 132-break through, 106-free hugs, 119 boho chic, 127-i love bad boys


nail colour 3 - kiss on top of the roch a dancing in the streets


Z laků jsem velmi nadšená. Minulý štěteček sice nepatřil mezi nejhorší, ale přeci jen třeba s Catrice se nemohl rovnat. Nyní je tohle jen minulost! :)).


zleva: G.S.-113, 13 Mrs and mr glitter, Colour arts-nail base, Colour arts-eye base, Pigments-11 Cotton candy

Další z dnešních přírůstků je bronzový láček od Gabrielly Salvete. Objevila jsem ho opět ve výprodejním stojanu v Rossmanu na Budějovické za pouhých 19,- Kč. Těším se na podzim, až ho láknu :). A také tři laky od Catrice za 29,- Kč.

zleva: 530 - Up In The Air, 660 - I´m A Star..., 430 - Purplelized

V nejbližší době můžete čekat články na všechny výše uvedené produkty!

Koupily jste si dnes něco pro radost? :).

L.

12 komentářů:

  1. dnes jsem si bohužel nic nekoupila, nebylo kde:/ ale už se nesmírně těším na příští čtvrtek až vlítnu do Rossmanna a okouknu ty nové Essence laky:) tak jak se mi z obrázků děsně nelíbily, tak teď už se mi líbí více jak dost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já mám teď tak nejméně na týden, či dva, útrum... :(.než se dostanu do Prahy. Ale jak začne škola, to tam budu opět každý den!:).Já jsem na první pohled také nebyla odvařená, tak jak bych chtěla, ale když tam pak stojíš před tím stojanem!Stojí stoprocentně za koupi!;).

      Vymazat
  2. Já si koupila nádherný medailon v CA za 30 kč, v New Yorkeru sluneční brýle za 80 a pak mi přítel koupil v Tescu geniální pažamo s králíčkem http://www.google.cz/imgres?start=103&hl=cs&biw=1366&bih=643&tbm=isch&tbnid=_n0omIs0h7PbYM:&imgrefurl=http://imgfave.com/view/1730841&docid=o3moO1E7AFxbJM&imgurl=http://26.media.tumblr.com/tumblr_lu914tO9nU1r499bzo1_500.gif&w=500&h=281&ei=q04tUKWPAcjltQay2oCACg&zoom=1&iact=rc&dur=50&sig=115067327988637809475&page=5&tbnh=141&tbnw=202&ndsp=28&ved=1t:429,r:0,s:103,i:83&tx=72&ty=41 :) Ale lak mě žádný nezaujal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Největší radost udělají vychytané nákupy za pár korun :). Po pyžámku se také musím kouknout!

      Vymazat
    2. ještě měli s oslíkem a mickyem :) přesně! třeba sukně ze 600 zlevněná na 60, šaty ze 1300 na 300 :) takové jsou nejlepší :) (obzvláště pro mě jako vysokoškolskou studentku :)

      Vymazat
    3. jééé! tak to se tam musím také juknout! :)). jojo, myslím, že tohle udělá radost všem studentkám i nestudentkám ;).

      Vymazat
  3. Odlakovač jsem si koupila teď taky a po nových lacích pokukuju, ale barvy se mi moc nelíbí, ale tato růžová je moc hezká! :) kouknu se po ní :)

    http://sunnyym.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poprvé se mi stalo, že mi odlakovač došel úplně!! Musím nakoupit zásobičku zase ;).Jojo, Free hugs je opravdu hezká růžová. Ještě jsem sice nelakovala, ale zítra to napravím a poreferuji :)).

      Vymazat
  4. Jéé tak to už se moc těším až nějak přijdu k penězům abych si taky mohla udělat radost :D. Jinak moc hezký blog, sleduju :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také teď musím našetřit, abych příště mohla zase utrácet :). Děkujeme :)))

      Vymazat
  5. Aaaach jo, u nás novinky stále nejsou :-( Doufám, že Ústí je na tom lépe a já si v sobotu konečně něco koupím! Ten růžový lak vypadá moc dobře a tyrkyska taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak držím palce ;). A těším se na tvůj článek s úlovky! Určitě si to Ústí nenechalo ujít! Oba jsou moc hezké v I love bad boys je modrý shimer :)).

      Vymazat