středa 8. srpna 2012

Essence - Just the nude of us

Krásný večer přeji,

dnes jsem se konečně dostala ke krasavci z limitky Season of Extreme od Essence s názvem Just  the nude of us. Bohužel nám, jakožto České republice, se tato kolekce vyhnula, jako spoustu dalších...Což si myslím, že je opravdu škoda a nechápu, proč Essence v ČR některé limitky vynechávají...
    Když nejde Mohamed k hoře musí hora k Mohamedovi! Jak jsem psala tak jsem byla u moře v Chorvatsku a samozřejmě jsem nemohla vynechat místní DMka! Tam se cítím doma ať to bude v Německu, Chorvatsku či Itálii.

Tak konečně k věci. Já osobně moc nude nehty nemusím. Přijde mi, jakoby zanikly a každou chvíli hledám zářivé barvy na koncích prstů.Jsou sice krásně elegantní, ale já se na ně cítím pořád nějak moc mladá a radši sáhnu po nějaké křiklavé barvě. Proč mu ale nedat šanci? A musím uznat, že jsem udělala dobře, když jsem vzala  poslední kousek! :).



Jedná se o klasický 3v1 lak, který se skládá ze dvou laků ( klasická krémovka a efektový lak). V tomto případě je to krásný nude a perleť se shimerem. I přes horší štěteček se lakuje dobře. Na dokonalý vzhled stačí tři vrstvy (viz. obrázek).



Zleva: nude, nude+efektový a efektový...



Dovezla jsem nám s B. ještě pár kousků, tak se můžete těšit :).
L.

2 komentáře:

  1. taky mám raději výrazné a křiklavé barvičky, ale jednou za čas nějakým nude lakem nepohrdnu. člověk aspoň na chvíli uleví očím a občas si takovouto barvu vyžádá i situace :-) škoda že tahle limitka u nás nebyla ... :-(

    OdpovědětVymazat
  2. ano, na nějaké příležitosti je vhodnější mít "nahé" nehty...
    taky nás mrzí, že se k nám nedostanou všechny limitky...v Německu se jim střídají po 14ti dnech a u nás se obměňují skoro jednou za 2 měsíce :(

    OdpovědětVymazat