pátek 10. srpna 2012

Podlaky a nadlaky...?

Hezké odpoledne,

dnes, vás, čtenářky prosím o radu ohledně podlaků a nadlaků a hned vysvětlím proč.

Vlastním několik podkladových bází, bez kterých, se vzhledem k četnosti lakování, neobejdu, ale...
Všechny do jedné které mám, po vypotřebování cca půl lahvičky (někdy i mnohem dříve) zhoustnou natolik, že se nedají nalakovat a když ano, tak jen ve velké vrstvě, která potom nechce schnout a po nanesení barevného laku báze zbublinkatí. Pokud bych se bázi snažila nanést v tenčí vrstvě, na nehtu se uchytí jen tu a tam proužky báze a nanést ji rovnoměrně prostě nejde protože štěteček ji vydírá z nehtu pryč.

Teď pár příkladů, jaké báze jsem vyzkoušela:

Sally Hansen Miracle Cure - cena 199Kč
tato báze je ten případ, kdy po vypotřebování necelé půlky je již nepoužitelná, ze štětečku se úplně táhne, thinner nepomáha, max. tak na jedno použití a vzhledem k ceně báze, mě to dost štve!
Zezačátku jsem s ní byla velice spokojená, nehty se přes ní pod barevným lakem neobarvily, udělala hladký povrch nehtu a dobře jej připravila na lak. Teď bych ji nejraději prohodila oknem!


Sally Hansen Hard as nails - cena 99Kč
zde někdo může namítat, že nejde o podkladovou bázi, ale o zpevňující lak, na obalu je však napsáno, že se dá použít jako podkladovka pod barevný lak a zároveň nehty posiluje, zpevňuje.
Nejenom, že žádné zlepšení kvality nehtů jsem nepocítila, nehty se pořád třepí a lámou, ale opět na půlce balení ztuhla - šíleně!!! a je s ní stejný problém jako s bází předchozí, sama o sobě je  relativně v pohodě, ale jak na ní dám lak, celé to zbublinkatí...99Kč sice není tolik, ale proč jen tak vyhodit 50Kč, že? Máte také někdo takový problém?



Essence Ready for boarding - peel off base coat - cena 59Kč
Tuto bázi jsem si koupila čistě ze zvědavosti, nic jsem od ní neočekávala...
Má sloužit tak, že ji dáte pod barevný lak a když vás přestane bavit, celé to sloupnete a nemusíte nic odlakovávat...jako nápad dobrý, ale...
Aplikace je, co se konzistence týče, zatím, jako u normálního laku. Nanášíte mléčně bílý lak, který za chvilku po aplikaci začne průhlednět až zcela zprůhlední, na dotyk i po cca 1hod je povrh nehtů s bází stále lepkavý (po celou dobu si nesmíte ruce namočit, jinak se báze smyje, na etiketě o tom píší v souvislosti s teplou vodou, ale smyje ji i studená!) a jakoby gumový. Je zbytečné čekat, jestli to přestane lepit - nepřestane, nanesete tedy barevný lak (já dvě vrstvy) a necháte uschnout. Jenže, celá tato vrstva pořádně nezatvrdne, díky bázi je to pořád gumové, takže náchylné na odření, rýpance apod.
Po dvou dnech jsem lak chtěla shodit, částečně šel sloupnout, odlakovač jsem ale použít musela...
Tento produkt příliš nedoporučuji (v Rossmanech jsem tento týden pořád tuto limitku viděla).



Tak a teď k nadlakům:

Ty bych osobně nejraději vůbec nepoužívala, když si vezmete, že dáte bázi, dvě vrstvy barevného laku a ještě nadlak, jsme už na 4 vrstvách (u méně krycích laků třeba i na 5ti) a to už je dost, celá vrstva opět špatně proschne a leckdy se odlupují od nehtů celé kusy laku už po dvou dnech nošení.
Občas ale člověk potřebuje použít rychleschnoucí nadlak a nic jiného mu nezbyde.

Já si samozřejmě koupila všude chválený:

Essence better than gel nails top sealer - cena cca 65Kč
Ze začátku jsem z něj byla nadšená, nehty se krásně leskly, vydržely déle neošoupané, celé to rychle uschnulo, ale...
Lak po měsíci a půl používání zase zhoustnul!!!! (a to upozorňuji, že laky pevně dovírám a hrdla čistím od přebytečných nánosů, aby dobře těsnily - to ostatně dělám pravidelně u všech svých laků)
Opravdu nevím, co dělám špatně, ale všechny tyhle "pomocníci" mi zhoustnou a jejich aplikace je šílená či nemožná. I u tohoto se stane to, že ho musíte dát ve větší vrstvě, jinak barevný lak stírá. Jenže větší vrstva jde ruku v ruce s bublinkami, i když nepatrnými, ale jsou tam a já je na nehtu nechci!


Zkoušela jsem ještě další dva jiné nadlaky, ale ty nebyly rychleschnoucí, takže je skoro vůbec nepoužívám, laky mi drží dobře, nač tedy nehty zbytečně zatěžovat další vrstvou...

Seche Vite nechci, rychleschnoucí kapičky od Essence jsou k ničemu.


S jakými produkty máte vy dobré zkušenosti a které byste doporučily (pánů se toto téma i celý blog asi netýká :) )?

Za jakékoli tipy i rady budu vděčná...


Užijte si klidný a pohodový víkend

B.

5 komentářů:

  1. Na podlaky a nadlaky jsem moc líná :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  2. podlak avon revitacool - ten má takú vodovejšiu konzistenciu a schne veľmi rýchlo alebo niekedy použijem aj essence studio nails soft white base sealer - to je viac menej dvojička toho nadlaku, ktorý používaš, ale neviem, ešte som si u neho nevšimla žiadne hustnutie..
    nadlak jednoznačne poshe (zoženieš na ebay) alebo trošku drahší essie good to go..v mojom prípade nehustnú, nebublinkujú a milujem ich! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Používám jako podlak vápník na nehty od Four Seasons a jako nadlak od stejné značky Vytvrzovač laků na nehty. Stojí zhruba 45Kč a dají se sehnat v lékárně. Ještě nikdy se mi nestalo, že by zhoustly a to už jsem měla několik balení. Většinou je objednávám odsud : http://www.lekarna.cz/shop.php?txt_search=four+seasons&action=search
    Také přeji pěkný víkend! :)

    OdpovědětVymazat
  4. já používám jakýkoliv bezbarvý lak NA lak, nějak moc to neřeším.. :)

    OdpovědětVymazat