pátek 17. srpna 2012

Catrice - C01 - Hi, Society!

Příjemné ranní vstávání,

nedávno, snad i ještě teď v některých drogeriích, se objevila limitovaná kolekce od Catrice - Cruise Couture. Z této kolekce je i lak Jetsetter, který vám už ukazovala B. V této limitce mě laky celkem zaujaly, koupila jsem si dva a moc moc lituji, že jsem si Jetsetter také nekoupila...


na sluníčku

Hi, Society! je velmi příjemná teplá meruňková barva s jemným zlatavým shimerem. Lakuje se velmi dobře a kryje ve třetí vrstvě. Jsem toho názoru, že víc než slova o laku vypovídají fotky :)...

ve stínu



Osobně jsem si tento láček velmi zamilovala, přitom mě dříve vůbec tyto laky nepřitahovaly.

Máte rády meruňkové odstíny?

L.

4 komentáře:

  1. meruňkové odstíny mám určitě ráda, ale štve mě, že většinou dost špatně kryjí, tedy.. nenašla jsem ještě dobře krycí meruňkový lak.. a taky celkem lituji, že v okolních drogeriích, kam já se dostanu, vůbec nemají Catrice, ani limitky, které byly alespon dříve k dostání.. grrr:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tímto problémem se také dost často setkávám, ale můžu tě ujistit, že Hi, Society kryje krásně a perfektně drží!Přežil i den u strávený u koní, což moc laků nevydrží... ;)To chápu, Catrice laky mám totiž velmi ráda...

      Vymazat
  2. Docela se mi líbí meruňkové, i tak mám ale jenom jeden, takže spíš jenom na vyzkoušení a úplně mi barva ke mě nesedí.

    OdpovědětVymazat
  3. mě se meruňkové laky líbí snad až moc. :-) doma jich už mám pořádnou sbírku, a proto jsem si tenhle zakázala. láček je to opravdu krásný, ale jenom z hlavy mě k němu napadají nejmíň 4 laky minimálně se lišící, které mám doma

    OdpovědětVymazat