středa 1. srpna 2012

Catrice Jetsetter

 Hezký slunečný den přeji,

dnes vám ukáži krásnou barvičku z Catrice limitky "Cruise Couture". Jde o barvu mnoha tváří - hned vysvětlím, venku na sluníčku je jiná než ve stínu, na umělém světle na mě také působí jinak. Vnímání barev je dost subjektivní, ale tahle barva na mě občas působí jako růžová, občas jako oranžovorůžová, někdy jde až do lososova - prostě měňavka :), což je vidět i na fotografiích. Tento lak je bohužel nevyfotitelný, v reálu jde více do růžova a do studena.
Catrice laky mám ráda, jejich širší, dokulata střižené štetečky mi vyhovují.
Lakování bylo bezproblémové, plné krytí ve dvou vrstvách. Lak nedělá žádné neplechy, schne do vysokého lesku průměrně rychle. Výdrž je velice dobrá, neloupe se, neošoupávají se špičky.
Já se tedy musím přiznat, že lakuju vždy večer těsně před spaním a ještě s červstvým lakem jdu spát, ruce mám rozložené na polštáři a ráno se vždy probouzím s očekáváním, jestli se mi do laku něco obtisklo či nikoli, většinou to vyjde. Občas použiji rychleschnoucí nadlak, ale většinou jsem líná :)

Nyní už pár fotek:




Lak mi koupila hodná L. v Rossmannu za 30Kč 

Jak probíhá lakování nehtů u vás? V jaké denní době v běžný pracovní den lakujete, jak často?

B. 


6 komentářů:

  1. Ja by som si teda tak skoro pred spanim lakovat nechty nemohla, to by som bola celu noc nervozna a rozmyslala nad tym, ako budu rano nechty vyzerat :-D Este ked si na nechtoch vacsinou vytvaram nejaky nail art a mam na nechte niekolko vrstiev, to by asi nedopadlo dobre.

    OdpovědětVymazat
  2. mě právě nebaví čekat, než mi lak uschne a to, že člověk během té doby nemůže nic dělat, tak jsem to začala řešit tímto způsobem a je to v pohodě, intuitivně si dávám na ruce pozor a z 98% mě ráno žádné nemilé překvapení nečeká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je moc hezký :). Přes školu lakuju někdy mezi osmou devátou večer, takže si často myslím, že už mám nehty suché ale ráno mají stejně obtisky od deky :D. A teď když mám prázdniny tak to nějak neřeším, ale snažím se to stihnout dopoledne nebo hned po obědě :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo jo, je to těžký úděl nás láčkomaniaček :)

      Vymazat
  4. Hezké laky a ještě k tomu za lidové ceny:)

    http://michelleandherneverendingstory.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat