pátek 10. srpna 2012

OPI Miami beet

Dobré ráno přeji všem,

dnes si dáme jednoho opíka, moji nejoblíbenější značku láčků a to krasavce jménem Miami beet, který je ze South beach kolekce z roku 2009.
Když jsem tak přemýšlela, jak bych tuto barvu popsala, napadlo mě - vypadá jako rozmačkané ostružiny s malinami (ne, že bych je v poslední době viděla a snad dokonce i jedla, ale řekla jsem si, že by to asi vypadalo, jako tento lak)

Tato barva je skutečně těžko popsatelná, má v sobě něco z vínové, fialové a růžové, je ale nádherná, ruce s ní vypadájí elegantně, upraveně. Uznávám, že je to barvička spíše podzimní, ale měla jsem na ní "chuť" právě teď, kdy venku nejsou takové pařáky a kolem 6 ráno při venčení pejska je mi tedy i celkem zima.

Lakování je pochopitelně bez problémů, OPÍ štetečky mám ráda, lak je řidší konzistence, kryje ve dvou vrstvách, i když třetí by nebyla na škodu, protože na sluníčku prosvítají ne přímo lysinky, ale světlejší místa. Je to však vidět pouze po detailním zkoumání...

Výdrž mě velice překvapila, lak jsem měla od čtvrtka do neděle a ani po těžké manuální práci, několika násobnému mytí nádobí apod. se ani nehnul, neoloupal, dolů šel skoro nepoškozený.
Mě se tato elegantní barva moc líbí a vřele lak doporučuji.





Laky objednávám z Ebay.com a cenově vychází kolem 200Kč-250Kč

Jaký názor na Opíky máte vy?

B.

Žádné komentáře:

Okomentovat