středa 19. září 2012

Essence a Rimmel London

Pěkný podvečer všem!

dnes jsem po delší době opět zavítala do Rossmanna. Původně jsem šla pro tužku na rty z LE Cherry blossom girl v odstínu 02 it’s peach not cherry, bohužel ji tu už měli vyprodanou...Ale moje milovaná B. mi ji sehnala v Rossmannovi na Hájích!:).Tímto jí velice děkuji! Samozřejmě jsem nemohla odejít s prázdnou! A tak u mě doma vítám rtěnku od Rimmel London z řady Kate v odstínu 03 a Essence lak 109 - Off To Miami!

Lak je o oproti fotkám sytý, bohužel foťák jeho krásnou barvu neumí zachytit...Lakuje se příjemně a o výdrži zatím nevím... Teď ho mám na nehtech poprvé ;). Kryje hezky ve druhé vrstvě.





Už dlouho scháním nějakou hezkou nude rťěnku a konečně jsem se dočkala a řada rtěnek "Kate" je momentálně v Rossmannovi zlevněná na 99,- Kč! Nemohla jsem ji tam nechat! Četla jsem na ni jen chválu! Na rtech je velmi příjemná s hezkou vůní!

"nahé" rty...

s rtěnkou :)




A jaké rtěnky nosíte nejraději vy? Výrazné nebo takové jako já, spíš tlumenější barvy? :)

L.

8 komentářů:

  1. Barvička laku se mi líbí, ale rty ještě víc, máš je moc hezké a plné, to bych taky chtěla :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu krásný!:).Děkuju! Jsem za ně moc moc vděčná! ;)

      Vymazat
  2. Nejraději mám malinově růžové matné nebo nude :) Tenhle odstín laku bych v drogerii asi přehlídla, protože na cokoliv do oranžova nejsem,ale na tvých nehtech to vypadá krásně :) A moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinové nebo broskvové rty mám také ráda:). Děkuji!

      Vymazat
  3. Zdravím, to je snad poprvé, co jsem se příspěvkem v blogu řídila při nákupu.. a určitě ne naposled! :) Koupila jsem si tuhle rtěnku, na kterou píšeš recenzi, ve stejném odstínu a je božíííí!!! Jsem nadšená, konečně povedená nude rtěnka :)
    Moc chválím a budu se těšit na další příspěvky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký večer!Ani nevíš, jak moc mě tvůj komentář potěšil! Jsem ráda, že jsi stejně spokojená jako já! Myslím, že se na delší dobu stala mojí favoritkou!:))

      Vymazat
  4. Ten lak má skutočne krásny odtieň :-)

    OdpovědětVymazat