pátek 7. září 2012

Láčkový New IN

Hezký páteční večer přeji,

dnes jsem tu se skromným láčkovým new in postem, po náročném týdnu v práci jsem se na konci týdne musela odměnit, že :) (ještě, že my ženské si zbytečné nákupy umíme tak krásně odůvodnit)

Zavítala jsem do Rossmánnka a co jsem pokoupila můžete vidět na fotkách :)

vše pěkně pohromadě


Gabriella Salvette č.153

Efektový holografický nadlak Essence odstín 12 holo topping, please!

krásný duochromatický láček v odstínu 122 chic reloaded

lak z Essence limitky Ready for Boarding, normálně bych jej nevzala, ale když byl ve výprodeji :)
odstín Exits on your right

razítkovací sadu Essence - chci to zkusit :)

hezký vršek Essencáčku


Všechny produkty vám samozřejmě v co nejbližší době jednotlivě představím :)

asi vás můžou zajímat ceny:

Essence Color and Go - 39Kč
Gabriella Salvete - 20Kč
Essence LE - 20Kč
Essence efektový - 50Kč
sada na razítkování - 85Kč


Co nového jste v poslední době pořídili vy?

užijte si volného víkendu

B.

2 komentáře:

  1. Ten od GS mám taky, je to krásná barva, jak dělaná k moři :). Sadu na razítkování vlastním taky, ale asi jí budu muset někomu dát/prodat, protože mi to vůbec nešlo. Na netu píšou, že má dvě ochranné vrstvy, ale já tu druhou prostě nikde neviděla, snažila jsem se nožem, dát jí pod vařící vodu a nic =/.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, krsná barva :), tak to jsem tedy zvědavá, jak s tu sadou pochodím :)

      Vymazat