pondělí 24. září 2012

New in - čištění pleti

Přeji hezký večer,
 dnes jen takový rychlý článek na co se můžete v blízké době těšit!


Už to vypadalo, že odejdu z drogerie s prázdýma rukama, ale to bych to nebyla já! Nakonec žádný nový přírůstek mezi laky, ale produkty na čištění pleti. V Rossmanu ve Vodičkovce mají teď pěkné slevy na sortiment, co se týče pečující kosmetiky. Celý nákup mě stál pouhých 130,- Kč!! :))


Synergen! Jsem opravdu zvědavá, jak spokojená s produkty budu! Zakoupila jsem jemný peelingový gel ve slevě za 29,- Kč a odličovací ubrousky 25 ks také za krásných 29,- Kč! Peeling jsem ihned vyzkoušela. Krásně voní a pleť je po aplikaci hezky jemná, ale lehce vysušuje, takže je nutné použít nějaký mastnější krém. Ubrousky jsem ještě nevyzkoušela...



Ryor je má velmi oblíbená značka. Se všemi produkty, co mám jsem velmi spokojená a doufám, že ani tohle pleťové tonikum mě nezklame! ;) Ve slevě za 66,- Kč!


Máte zkušenosti s těmito produkty?:)


L.

6 komentářů:

  1. Nemám zkušenosti ani s jedním produktem, akorát ségře kupuji výrobky z té modré řady od Sinergenu a neztěžovala si. :D :)
    Nevím proč, ale Rior mě nějakým nepopsatelným způsobem strašně odrazuje, i když vím, že hodně lidem vyhovuje, prostě jsem od této značky ještě nic nevyzkoušela, ale třeba se k tomu časem dostanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Synergen jsem opravdu zvědavá, jak s ním budu spokojená:).A Ryor můžu jen vřele doporučit! ;))

      Vymazat
  2. Od synergenu mám jedny odličovací ubrousky, ale jiné než máš ty, a ty jsou tedy určitě super :), asi zatím nejlepší, které jsem zkoušela, měly zelený obal a byly v akci asi za 15,- menší balení.

    OdpovědětVymazat
  3. Já synergenu moc nevěřím, působí na mě nějak lacině, což nemusí znamenat, že není dobrý :) Ryor mám ráda, měla jsem od něj docela dost věcí, ale bohužel mi za nějakou dobu přestaly sedět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem pochybovala, jestli do toho mám jít, ale nakonec jsem si řekla že mě 60 Kč,- nezabije :))

      Vymazat