pondělí 1. října 2012

Essence Walk on the wild side

Hezký pondělní večer,

dnes vám přináším další podzimní lak a to Essene Walk on the wild side. Počasí venku mě inspiruje k použití takovýchto tmavších barev.
Tuto zelenou bych popsala jako vojensky zelenou, na určitém světle světlejší - jdoucí trochu do khaki  a na určitém světle jde až do tmavé lahvově zelené. Tato barva není krémovka, obsahuje zeleno-zlaté  mini foil kousíčky či střípky, které jsou více viditelné lépe v lahvičce, ale ulpí i na nehtu. Krytí je ve dvou vrstvách velice dobré, aplikace taky ujde, lak naštěstí není moc vodový a štěteček taky nebyl příliš chlupatý.
Výdrž však není valná, lak má po 24hodinách lehce ošoupané špičky (bez použití nadlaku).
Musím skutečně uznat, že původní Essencáčky byly mnohem lepší, tyto však zcela nezatracuji...


 



Lak zakoupen v Rossmannu za 40Kč.


Jak se Vám tento podzimní zelenáč líbí?


B.

4 komentáře:

  1. Líbí se mi moc, ale teď bych ho využila leda tak na nehty na nohou, v práci nesmím mít výrazné barvičky. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je veliká škoda, já v tomto naštěstí omezená nejsem :)

      Vymazat
  2. Tmavě zelená není zrovna můj šálek kávy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si dřív na sobě nedovedla představit tolik barev, nyní se nebráním snad žádné (jen hovínkově hnědým) :D
      tento je trochu vánoční :)

      Vymazat