středa 10. října 2012

Podzimní zkracování :(

Hezké středeční odpoledne,

musím se s Vámi podělit o mé trápení, nedá mi to.
Vzhledem k tomu, že jsem posledních 14 dní ve volném čase dosti manuelně pracovala a mé nehty dostaly zabrat, jsem bohužel musela přistoupit k velice radikálnímu řešení a to úplnému zapilování nehtů, ano, úplnému, na nehteh mi nezbyl ani milimetr té "bílé části"  :(

Možná sí říkáte proč tak radikálně? Musela jsem, několik nehtů se mi z boku zatrhlo tolik, že se jejich délka již nedala zachránit a přece nebudu chodit s půlkou krátkých a půlkou dlouhých nehtů :) A řekla jsem si když už tak už, jednou to přetrpím a nehtíky snad dorostou silnější, pevnější, odolnější.

Nesnáším dlouhé drápy, ale tohle je fakt moc, takhle krátké jsem je měla naposledy snad jako dítě, ten pohled na paličky místo prstů s upraveným delším nehtem je žalostný...posuďtě samy... (předpokládám, že pánů čtenářů moc nemáme a tyto věci neřeší ;) )

Jediné co mě trochu uklidňuje je to, že na podzim nosím hodně tmavé barvy a ty jsou na kratších nehtech hezčí, na dlouhých to vypadá tak nějak lacině.

Běžím do lékárny pro Biosiil a budu svoje zbytky nehtů hypnotizovat, aby co nejrychleji dorostly :)





Lak je z Essence vampíří limitky...

Jak jste na tom s kvalitou nehtů vy? Musely jste také někdy přistoupit na tak radikální řešení, jako já?


B.

14 komentářů:

  1. Jéééé, z toho si nic nedělej :) Asi před hodinkou jsem je taky musela takhle zkrátit :( Ale ono to rychle doroste, uvidíš, a budou ještě hezčí!
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to pevně doufám,že budou lepší,ale mně ty potvory rostou tak pomalu... ;)

      Vymazat
  2. Mě se líbí krátké nehty, když jsou hezky upravené a to ty tvé jsou :). Navíc máš výhodu, že i když tam nemáš to "bílé" tak jsou delší, já je ostříhat úplně, tak je mám ještě kratší než ty. Už jsem se o dlouhé nehty pokoušela několikrát, ale vždy to prostě nějakej zkazí a já je pak zapiluji všechny, protože se mi nelíbí mít každej jinak dlouhej. Takže u mě vedou kratší nehty rovně zastřižené :).

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám nehty pevný a ulomila jsem si jen jednou na malíčku a to při tělocviku, takže teď přes školu takhle zkracuju běžně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem včera radikálně zkracovala. Ale myslím, že jednou za čas to nehtům prospěje. Máš je nádherné i když jsou krátké. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám teď nehty na mé poměry dost dlouhé, dost se mi lámaly, tak si teď delší užívám.
    Doufám, že zkracovat úplně jen tak nebudu muset, protože bych měla nehty ještě kratší bez bílý části, než ty, to by teprve nehty vypadaly.
    Neboj, tobě brzo dorostou :), i takhle vypadají pěkně upraveně.

    OdpovědětVymazat
  6. nosím nehty stejně zapilované jako máš teď :-) osobně se mi to líbí mnohem víc než delší... i na tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Už párkrát se mi stalo, že to bylo radikální..teď poslední dobou spíš jen zkracuju protože rychle rostou. Ale jinak i tahle délka Ti sluší a ono to brzo doroste :)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za pochvalná slova,toho si moc vážím a dělá mi to radost :),mě také kratší nehty nevadí, ale tohle je po delší době výrazná změna a proto to "řeším"
    Nicméně vás tedy snad nebudu pohoršovat když teď budu přispívat s takovými nehtíky ;)

    OdpovědětVymazat
  9. chápem, čo prežívaš, lebo si svoje prsty teraz vidíš inak. ja mám ten istý problém. ale kľud, máš krásne nechty aj takéto krátke a malá regenerácia im neuškodí. keby som sa nepustila do ďalšej challenge, tak ich tiež dám dole ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se tato délka na tobě moc líbí, sama to tak nosím;-) Ovšem ne z důvodu nekvalitních nehtů, ty mi rostou jak blázen, až mě štvou, že je musím pořád pilovat, ale prostě se mi to tak víc líbí a i je to pro mě praktičtější, delší nehty mi "překáží" při práci, při psaní na počítači, při zapínání knoflíků.. prostě při všem:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;)
      To je pravda, dlouhé drapáky dost překáží, ale nehty lehce přesahující bříška prstů jsou na některé "titěrné" práce praktičtější :)nechám je trochu dorůst a budu si je udržovat trochu kratší, než jsem je měla předtím, ale o maličko delší než je mám teď :)

      Vymazat
  11. Jsem kluk a mám radši takové, jak máš tady. Jsou hodně pěkné :) Aspoň se ti v tuto chvíli nic moc nestane a nebudeš to tak řešit. Např. zlomený, natrhnutý atd. Takové jsou suprové :)

    OdpovědětVymazat