sobota 6. října 2012

New in aneb na co se můžete těšit :)

Hezký sobotní večer vám přeji,

nejdříve bych se vám chtěla moc omluvit za velmi malé množství článků za uplynulý týden... Bohužel mi od úterý nešel internet, takže jsem nemohla nic přidávat a B. díky vytížení v práci také nemá moc volného času, ale slibuji vám, že ode dneška už to bude snad v pořádku :).

Ve středu jsem měla takovou tu nijakou náladu, jak si člověk prostě musí udělat radost. A jak jinak bych si já mohla zlepšit náladu než nějakým tím přírůstkem do mé sbírky laků?


Pro jistotu jsem si udělala radost hned pětinásobnou! A musím přiznat, že ani jednoho kousku nelituji! Všechny tyto laky jsou v krásných podzimních odstínech.


Nejvíce ze všeho mě udivují tyto dva "Essensáčci". Ještě tak před dvěma měcíci bych vás s hnědým lakem poslala dopryč, ale teď? Šíleně jsem si hnedé laky zamilovala!:). Nyní mám 124 Wanna say hello na nehtech a jsem s ním stejně spokojená jako B. . 

Rudé laky u mě také nenajdete a tak jsem si prostě jeden pořídit musela! A moc se těším, až si 113 Do you speak love? nalakuji.. ;).


Tak tato gabriellka č. 141 si mě získala okamžitě. A ještě byla v akci! Na nehtech vypadá velmi pěkně ;)


A samozřejmě jsem nemohla odejít bez nějakého toho Catrice laku :). Po tomto krásném zlatém laku 840 Genius In The Bottle  koukám už asi měsíc. Neodolala jsem... A chybu jsme rozhodně neudělala! Nehty mi s tímto krasavcem chválil kde kdo ;). 

 120 Plum Play With Me jsem ještě na nehtech neměla, ale půjčovala jsem ho kamarádce a také vypadal moc pěkně. Tak jsem zvědavá :).



Máte některý z těchto laků?Jak jste s nimi spokojené? :)

L.


6 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí ten od GS, těším se na článek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je opravdu nádherný!:). Během týdne budou články na všechny tyto laky!;)

      Vymazat
  2. Mám GS a Catrice Genius In The Bottle a oba jsou moc hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohla jsem z nehtů spustit oči, když jsem měla nalakováno :))

      Vymazat
  3. Ten tmavě červený od essence se mi líbí nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna si ho jdu nalakovat :). Zítra se můžeš těšit na článek ;).

      Vymazat