pátek 19. října 2012

s.he - tmavě modrý krémový lak

Hezký den přeji,
 
dlouho jsem scháněla tmavě modrý krémový lak, bez fialového podtonu a to z řad běžně dostupných a ne příliš drahých laků, protože jsem si nebyla jistá, jestli se mi na sobě takto hodně tmavá modrá bude líbit a nechtělo se mi zbytečně investovat moc peněz např. do OPI či Chiny Glaze apod.
Ač je mi značka s.he(privátní značka drogerie DM) celkem nesympatická, nelíbí se mi její obaly a vůbec se mi celkově nelíbí, jen u nich jsem našla přesně tu modrou, kterou jsem hledala. Laky nemají názvy, ani si nejsem jistá jejich číselným označením, proto jsem Vám raději vyfotila etiketu lahvičky.
 
Barva je to skutečně hodně tmavě modrá, ale zase ne tak, že by šla do černa, modrou v ní vidím stále, úplně čistá krémovka.
Co mě velice příjemně překvapilo je krytí, při pečlivém nanesení stačí jedna vrstva, já ze zvyku dala dvě. Aplikace byla celkem v pořádku (zjistila jsem však, že mi nejvíce vyhovují Colorclubí štětečky), lak není ani moc hutný, ani se hned nerozteče po celém nehtu, což je výhoda, protože když Vám tmavý lak zateče až ke kůžičce, špatně se odstraňuje a dočišťuje. Ještě dodám, že schne poměrně rychle.
Výdrž ještě upřesním, mám v plánu lak nechat i přes víkend, tak uvidíme, co vydrží :)

EDIT: výdrž mě mile překvapila, na tuhle značku jsem nečetla žádnou chválu, spíš naopak, ale 3 celkem pracovně nabité dny, lak na méně používané ruce vydržel naprosto nedotčený, na levé ruce (ano,jsem levák :)) to bylo trochu horší, tam se maličko odlupoval, ale i tak mě výdrž potěšila, je to totiž krásná barva, kterou jiště někdy nalakuji znovu.

Ovšem na odklakování si připravte alespoň 5 tamponků a dostatek odlakovače, protože ta tmavě modrá šíleně uprasí celé nehtové lůžko...
 
 
 
 
 
 
 
Lak jsem zakoupila v DM drogerii, jeho běžná cena je kolem 60Kč, já ho měla s 10% slevou, díky kuponku.
 
Co říkate na tuhle fakt dost tmavou modrou?
 

B.
 

7 komentářů:

  1. Má naozaj tmavomodrú farbu. Dobre si si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  2. barva je to nádherná! modrou mám moc ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi. Také se stojanu S-he vyhýbám, ani nevím proč :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky,přivedlo mě k němu jen to,že jsem takovou barvu u jiných stojanů nenašla a k němu šla jako k poslednímu :)

      Vymazat
  4. Skvělá barva, jeden z nejhezčích odstínů na podzim! :)

    OdpovědětVymazat
  5. přesně tento mám, ale boužel jsem ho ještě nevyzkoušela ://...až budou vánoce tak ho určitě vyzkouším

    OdpovědětVymazat