sobota 13. října 2012

OPI Ski teal we drop

Hezké sobotní ráno přeji,

ještě stále díky délce nehtů tíhnu k tmavým barvám a jako dalšího zástupce jsem zvolila "opíka" v odstínu Ski teal we drop.
Jedná se o krásnou, petrolejovou barvu, na podzim jako dělanou,  tento lak mě učaroval na první pohled, barva má něco do sebe, není příliš obvyklá.
Kryje ve dvou vrstvách (první dělá lysinky), schne do vysokého lesku a velice rychle, aplikace je samozřejmě bezproblémová, snadná, i když je štěteček větší, Opi laky zbožňuju.
Jelikož tento lak nemám na nehteh poprvé, můžu říct, že i výdrž je velice dobrá, 3 dny naprosto nepoškozený lak, později se trochu ošoupou špičky, ale rozhodně se neodlupuje po celých kusech.

Lak za mě rozhodně doporučuji.

A nyní už fotky... fotila jsem v pátek ráno, kdy byla celá zem bílá, díky přízemním mrazíkům :)




Tento lak jsem dostala jako dárek,  u nás se dá koupit kolem 330 - 350Kč, přes ebay kolem 200 - 250Kč

Jak se Vám líbí tento opík?

B.

11 komentářů:

  1. Mě se zdá, že jde trochu do šeda a to nemám moc ráda :) Nejvíc se mi ta barva líbí na poslední fotce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozně se mi líbí, já poslední dobou lakuji také jenom tmavé :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky, mám teď nějakou "úchylku" na tmavé :)

      Vymazat
  3. Nie je to práve moja obľúbená farba, ale na tvojich krátkych nechtoch sa mi páči :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skoro rok jsem měla tenhle lak vyhlídnutý, ale chtěla jsem si ho pořídit až na letošní podzim a taky jsem ho dostala :). Mě se tahle barva letos hodně líbí a jak jsem loni nosila dost fialové, tak teď teal, modré a dozelena :).
    Vypadá krásně na tvých nehtech :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, tahle barva se podlě mě prostě buď líbí, a nebo nelíbí ani trochu, je zvláštní, ale neokoukaná :)
      děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  5. Já ho mám taky ráda, dobře kryje a ta barva je na podzim parádní :)

    OdpovědětVymazat
  6. Předposlední fotka je božská. Moc pěkná barvička. :)

    OdpovědětVymazat