středa 24. října 2012

Catrice - 840 Genius In The Bottle

Krásné ráno všem!

Tak konečně jsme se dostala k napsání článku o tomto krasavci! Tímto vám představuji lak od Catrice s názvem Genius In The Bottle! Strašně dlouho jsem po něm toužila a také jsem mu dlouho odolávala, ale takovému laku odolat prostě nejde! Jedná se o přenádhernou duochromovou zlatou barvu, která má různé odlesky od zelené až po měděnou, hodně záleží na jakém světle se na lak kouknete, ale každý pohled stojí za to! Takové laky já přímo miluju! Lakování je opět úplně bez problémů, jen se nelekněte první vrsty, druhá okamžitě hned všechno schová a srovná. Nemůžu si pomoct, ale laky od Catrice mám z drogérkových laků prostě nejradši. Aplikace bez problémů, celkem rychlé schnutí a výdrž mají také velice dobrou. Já mám například na fotkách lak po třech dnech a z toho první den jsem strávila na koních!






Lak jsem koupila za stálou cenu 60,- Kč v drogerii Rossman ve Vodičkově, ale je dostupný určitě všude, kde mají Catrice stojan!

Jaký je váš názor na duochromy?

L.

10 komentářů:

  1. Po třech dnech? Tak to je skvělý, obzvlášť u koní se laky hned sloupou. Já zatím doma žádný duochrome nemám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo!:).Samozřejmě jsem použila top coat ;)Určitě nějaký zkus!Na nehtech to působý "kouzelný" dojem!:)

      Vymazat
  2. a já děsně lituji, že nikde v okolí Catrice stojany nejsou:( škoda, protože laky mají opravdu nádherné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je škoda....:(.. tak až někdy někam pojedeš nezapomeň navštívit nějakého Rossmana!Nebudeš litovat!:)

      Vymazat
  3. Takováhle barva by mi neslušela,ale tobě sluší :). Zatím mým jediným duochromem je Chic reloaded od Essence, ještě jsem ho nezkoušela, jsem zvědavá co na něj řeknu.
    V pátek se snad dostanu zas do Rossmanna se stojanem Catrice, taky mám jejich laky dost ráda:). Už dlouho plánuju odstíny Hip queens wear blue jeans a George Blueney:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!:). Chic reoladed plánuju pořídit! Obě modré jsou krásné! Myslím, že nebude dlouho trvat a taky budu majitelkou ;).

      Vymazat