středa 3. října 2012

Essence duo lak Ticket to the show

Hezkou slunečnou středu přeji,

dnes Vám chci ukázat duo (trio) lak od Essence, který jsem ulovila v DM ve slevě za 30Kč.
Myslela jsem si, že černá je barva, kterou nikdy nebudu chtít nosit (to platí stále u čisté krémové černé), ale tahle černá se spoustou barevných mikro částeček mi na ruce moc nevadí, dokonce se mi docela i líbí.

Základní lak s názvem Ticket to the show, je tedy černá tekutina, které obsahuje opravdu mikro částečky různých barev, vidím hlavně fuchsiovou, zlatou, růžovo-červenou, výsledný efekt je takový méně "tvrdý" než u obyčejné černé. Tento lak kryje dobře už v jedné silnější vrstvě, druhá tenčí  však lakování dovede k dokonalosti, schne do vysoké lesku velicee rychle.

Druhá část laku - efektový - nese název Front row or backstage? Jde o čirou tekutinu, která má v sobě černý prach a hooodně zlatých střípků různých velikostí, jak můžete vidět na fotkách na ukazováčku, efektový lak samostatně vypadá jako ušmudlaný, doporučuji jej tedy použít skutečně jen jako nadlak.

Tak a teď už k fotkám, které to poví nejlépe :)

ukazováček - 2 vrstvy FROB?
prostředníček - 2 vrstvy TTTS
prsteníček - 2 vrstvy TTTS + 1 vrstva efektového FROB?
malíček - opět 2 vrstvy TTTS


Ticket to the show
Front row or backstage


Co na tohoto podzimního tmavého fešáka říkáte, máte jej taky?

B.

11 komentářů:

  1. Mne sa teda Ticket to the show páči viac o samote, bez toho efektového :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se líbí obě varianty :)ale efektový jsem dala jen na prsteníčky, chtěla jsem se taky pokochat samotným TTTS, protože černý lak jsem na sobě měla naposledy před 15ti lety, když jsem experimentovala :D

      Vymazat
    2. Ja mám čiernu na nechtoch celkom rada, hlavne pod všelijakými glitrovými nadlakmi :)

      Vymazat
    3. také jim pomalu přicházím na chuť :)

      Vymazat
  2. tak tmavé laky nepoužívám, ale tohle vypadá docela dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si říkám, vždy jsem zarputilě byla proti černé, že je to jen pro divné týpky, ale tahle "neobyčejná" černá se mi líbí :)

      Vymazat
  3. Mně černé laky nevadí, dokonce byly doby, kdy jsem je přímo vyhledávala.. byly přece in :D Teď už jsem ho na nehtech ale dlouho neměla, vlastně ani žádný pořádný, který by se dal ještě použít, nemám :D ale tento se mi moc líbí, obzvláště v kombinaci s tém efektovým lakem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak doporučuji pořídit, v reálu je ještě hezčí, obzvlášť na sluníčku :)

      Vymazat
  4. Nejvíc se mi líbí asi samotný tmavý :).

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na barevnější, třeba v tom LB teď jsem měla zářivě růžový a to je to pravé pro mě xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já na jaře a v létě taky, ujíždím si obzvlášť na neonkách. S podzimem jsem se naladila na tmavší barvy :)

      Vymazat