pondělí 15. října 2012

China Glaze Bing Cherry

Hezké pondělní dopoledne,

po dlouhé době tu mám pro vás láček značky China Glaze a to v odstínu Bing Cherry.
Tento lak je opravdu třešňově červený, jdoucí lehce do vínova a obsahuje skoro neznatelný stříbrno-vínový shimmer.
Práce s laky CHG je velice přesná, díky jejich tenkým štětečkům, (u kterých mi trošku vadí, že jsou kulaté), lakování jde jako po másle :)
Bing cherry kryje ve dvou vrstvách, schne velice rychle do vysokého lesku, nedělá žádné neplechy, jako bublinky, nepruhuje apod. Na sluníčku je vidět více té červené a je znatelný shimmer, ve stínu jde více do vínova a vypadá jako čistá krémovka.
Tuto barvu beru také jako vyloženě podzimní a dělá dojem hezky upravených, decentních rukou a proto jej vřele doporučuji.






Lak byl zakoupen přes inzerát za cca 100Kč jako nový...jinak je k sehnání např. na www.hairbeauty.cz

Jaké barvy vy považujete za vyloženě podzimní?

B.

6 komentářů:

  1. Krása, krása a ještě jednou krása. Závidím a zároveň je mi smutno, že si kvůli práci nemohu takové barvičky dovolit. Přece jen na nohou, teď když už je docela zima, moc nevyniknou. Opět nádherné fotky, obzvlášť ta pátá se povedla, to pozadí je úžasné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) to tedy nezávidím, že kvůli práci nemůžeš lakovat takové barvičky, to já bych "nepřežila", kdybych nemohla...

      Vymazat
  2. Nádherná :) ale mnohem víc se mi barevně líbí když je ve stínu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě také, ale v reálu je takoá víc, tu červenou vytáhne opravdu jen sluníčko...

      Vymazat