úterý 16. října 2012

Catrice - 120 Plum Play With Me

Hezké úterní ráno,

dnes vám ukáži další kousek ze slíbených laků, které jsem si koupila minulý týden. Tentokrát se jedná o lak od Catrice nesoucí název Plum Play With Me. Je to klasická sytá fialová krémovka, která krásně kryje ve dvou vrstvách a rychle schne. Já osobně mám z drogérkových laků Catrice laky nejradši, zbožňuju jejich štěteček a velmi spolehlivé krytí, výdrž i krásné odstíny! Tato barva se podle mého opět hodí na podzimní období, takže já říkám jedině ANO! :).





Já jsem tohoto krasavce ulovila za pouhých 29,- Kč ve slevovém stojanu v Rossmanovi ve Vodičkovce :))

Máte v oblibě fialové nehty? Já osobně je moc často na nehtech nevídám a přijde mi to škoda.. ;)

L. 

4 komentáře:

  1. Ha taky chodím do Rossmanna do Vodičkovy :) A nejvíc mám samozřejmě ráda jejich stojan s výprodejovými kousky. Z něho mám 3 laky catrice, nejraději mám na léto Jade is not my name. Pak jeden světle žlutý se zlatým shimmerem Sand Francisco a poslední je krásný fialový Purplelized. Z Německa mám ještě From Dusk to Dawn (nová verze ten tmavě hnědý s fialovým shimmerem). Já fialovou moc ráda, takže si mě dnes potěšila víc než dost :) Musim se po něm mrknout na výprodeji BabyBaby příští čtvrtek :) I když mám 4 podobné laky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vodičkovka a Budějovická u mě jasně vedou!:). Většinou tu mají totiž vše...Výprodejový stojan je vždy první věc, kterou jdu omrknout ;). Catrice laky tam jsou dost často! Hezké kousky jsi vyhmátla!:)) Laků není nikdy dost!!!:D.

      Vymazat
  2. Fialové nehty se mi líbí moc a laky od Catrice mám také ráda. Dneska jsem si skoro jeden fialový koupila, od Rimmelu, ale pak jsem ho zase byla vrátit do regálu a jsem na sebe za to pyšná. :D Nestíhám je spotřebovat a navíc podobný odstín už mám. Taky někdy takhle odoláš? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jen asi tři fialové laky, ale myslím, že to dlouho trvat nebude a bude jich v mé sbírce více!;).. Občas odolám! A snažím se odolávat,ale někdy to prostě nejde!!!:D. Naposledy jsem takhle odolávala s Genius In The Bottle od Catrice, celý měsíc jsem odolávala, ale nakonec jsem si ho stejně koupila..:))

      Vymazat