pondělí 29. října 2012

Essence Iced Latte

Hezký pondělní podvečer přeji,

dnes si trochu odpočineme od tmavých laků - asi na mě nějak zapůsobil ten sníh či co ;)
Níže se můžete mrknout na krásný nude lak od Essence Iced latte, který mám sice ve staré verzi, ale totožná barva je dostupná i v inovovaném provedení.
Jde o krásnou nude béžovou, s růžovým podtonem, která kryje ve dvou vrstvách naprosto úžasně, já mám ty staré essencáčky fakt ráda :) Dlouho vydrží, dobře se lakují a tahle "nudná" barvička je líbivá. Určitě na ní v obchodě mrkněte. Vřele jej doporučuji.








Nosíváte taky "nudné" laky? Já na ně mám náladu je čas od času...

Vzkaz pro Nikol Musilovou - Gabriellka, která mi trochu připomíná Essence Irreplaceable má číslo 156, ale je trochu tmavší, šla jsem se ti podívat i do výprodejového regálku do bývalého Schleckera, ale bohužel ho tam neměli :(


B.



13 komentářů:

  1. Já už jsem dlouho "nudný" lak neměla :) Tento se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě také, hlavně díky tomu růžovému podtonu :)

      Vymazat
  2. Nudný lak mám jenom jeden ze stejné řady jako ty, ale ten "jahodový", vhodný čas na další nákup:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé díky moc :) Ale znám ho a je tmavý... Budu se muset naučit německy a napsat Essence, ať obnoví Irreplaceable :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jim tam rovnou i připiš, ať obnoví zpátky původní verzi láčků :)

      Vymazat
    2. To by měli! Včera večer jsem nalakovala nový English Rose a koukám, ráno už byly 2 nehty ošoupané...

      Vymazat
  4. Také ho mám a nemůžu se ho nabažit :). Je to taky jediný nude, který vlastním :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám ještě od essence Nude It, ale tenhle je mnohem hezčí :)

      Vymazat
  5. Já teda na nude ujíždím! :)) Iced Latté mám jako levnou náhradu za můj dlouho vysnívaný Essie Topless & Barefoot (díky Gedz -> http://gedzitka.blogspot.cz/2012/08/srovnani-essie-topless-barefoot-vs.html), přesto ale za mě nejkrásnější nude je Rimmel Bare Necessities ;)

    OdpovědětVymazat
  6. tak tenhle je krásnej!

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá krásně, já mám z této řady jen Café olé - zatím :D

    OdpovědětVymazat