úterý 23. října 2012

New in - 50% sleva - Debenhams

Hezký večer,


dnes mám pro vás skvělou novinu! Možná už to některé víte, ale já se to dozvěděla dnes od své kamarádky, která mě doprovází snad na všech nákupech láčků. Tímto bych jí chtěla velice poděkovat za ochotu, silný nervy a trpělivost, kterou se mnou má v drogeriích! V obchodní domě Debenhams na Václavském náměstí je právě výprodej (spíše doprodej) různých dekorativních kosmetických výrobků včetně laků! Najdete tu značky jako Flormal, Gabriella Salvete, Astor, Miss Sporty, Rimmel London  a další... . Stejné zastoupení značek je i mezi make-upy,rtěnkami, řasenkami a pudry. Co se týče stínů na oči jsem zaregistrovala jen od Flormalu. Také je tu celý stojan věnovaný jen kosmetické značce ArtDeco!



Já jsem se samozřejmě okamžitě skláněla k nejnižší poličce s laky. Nakonec u mě nový domov našly  čtyři laky od GS!

 GS č.117

 GS č.145

GS č.104

 GS č.154 (Ten vám už představovala B. ZDE)

Všechny tyto laky stály pouhých 35,- Kč!!!

Samozřejmě jsem tam nemohla nechat rtěnku od Rimmel Londo z kolekce Kate č.05, která stála pouhých 65,- Kč!


Z dnešního úlovku jsem opravdu nadšená!
A co vy, už jste byly slevy omrknout nebo se chystáte? :)

L.





8 komentářů:

  1. Teď mě opravdu štve, že bydlím tak daleko:-D Ta rtěnka a lak 145 vypají opravdu dobře:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U vás určitě zase mátě něco jiného ;). Rtěnku jsem tam prostě nemohla nechat, i když tmavé rtěnky skoro nenosím,ale co není může být!:)

      Vymazat
    2. Takhle super výprodeje u nás člověk moc nevidí, a nebo jsem nedostatečně pozorná :-D. S tou rtěnkou chápu, mám to taky tak. Sehnala jsem v jedno výprodeji rimmelku, krásnou červenou a leží mi tu a ne a ne se odvážit si ji vzít.

      Vymazat
    3. Neboj tady toho taky není tolik...;).Říkám si, že třeba na večer, když někam jdu,bych jí užít mohla!:))Musím, je to krásný barva!

      Vymazat
    4. Chce to pobrat odvahu a jít do toho, určitě to bude vypadat super, tak se neboj:-). Jinak vám holky fandím s blogem, nějakou dobu vám sem už koukám, ale dneska jsem si řekla, že tohle už musím okomentovat :-D

      Vymazat
    5. Musím!:). Děkujeme moc a jsme rády, že náš blog sleduješ!:).

      Vymazat
  2. Nemít to daleko, tak tam hned naběhnu :D.
    GS 104 i 154 mám :), 154 budu asi dnes lakovat :).
    Budu se těšit, až tady budou příspěvky s novými laky:).
    Vzpomněla jsem si na B. jak byla nešťastná ze zkrácení nehtů..já teď měla přes měsíc na moje poměry fakt dlouhý nehty, před týdnem jsem musela zkrátit trošku kvůli dvěma zatrhnutým nehtům a včera se mi jeden zatrhnul hrozným způsobem..já mám lůžko celkem krátké, takže mám dost k okraji odkryto. I když bych měla všechny podle tohohle zrkátit, tak na to nemám srdce, protože by to vypadalo, jak když mám okousaný nehty, jak bych je měla všechny krátký..:( navíc mi není příjemný, když se někde dotýkám tím úplně krátkým nehtem.
    Kdybyste tu měli email,tak bych poslala odstrašující fotku :D, B. by aspoň viděla, že i když má dost zkráceno, tak vypadají její nehty pěkně, že má delší lůžko :).
    Pardon za to rozepsání..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj lendo, náš e-mail je lukabaja@seznam.cz, tak klidně pošli fotku, určitě to není tak hrozné, jak říkáš... ;), já jsem poslední dobou z mých nehtů nešťastná, vždycky je ozdravně zkrátím, oni začínají dorůstat a na délce asi 3mm ze začnou zase zatrhovat, takže musím zkracovat znovu, úplně...já ti zase pošlu fotku mých palců, jejich délka je o dost kratší než palec jako takový a přesně jak píšeš, vypadá to, jako když si nehty koušeš, takové paličky, nesnáším to :) doufám, že se už brzvy vzpamatují! B.

      Vymazat