středa 17. října 2012

Gabriella Salvete č. 149

Zdravím všechny,
 
při středě si dáme láček zn. Gabriella Salvete č. 149.
Jedná se o poloprůhlednou tekutinu obsahující stříbrný, šedý a černý prach a veliké množství mini stříbrných střípečků, barva je studená, do chladných dní ideální :)
Lak kryje velice dobře ve dvou vrstvách, já přidala vrstvu třetí pro úplně sjednocení. Vzhledem k jeho konzistenci se však jednotlivé vrstvy dají nanést poměrně za krátkou chvíli po sobě,  bez rizika bublinek a jiných nežádoucích jevů :) Lakování tří vrstev tedy není takový očistec, stačí mezi nimi počkat tak 5 minutek.
Lak je díky střípečkům, od kterých se krásně odráží světlo lesklý, zářivý, pro oči poutavý a ne zcela obvyklý.
Na dotyk je zcela hladký v jednolité vrstvě, odlakování je už trochu horší, střípečky máte po celých rukou, ale na to jsem už zvyklá i od jiných laků, alobalová metoda není nutná.
 
U laků GS jsem vždy spokojená jak s jejich bezproblémovou aplikací, tak i s dlouhou výdrží bez poškození, stejně je tomu tak i u tohoto fešáka.
 
Přiznám se, že nevím, jestli je tento lak aktuálně v drogeriích k dostání, dostala jsem ho od L. před docela dlouhou dobou, líbil se jí tak, že si ho (omylem) koupila hned dvakrát a tak mi jeden věnovala, za což jí děkuji ;) Ve výprodejových stojáncích či v menších drogeriích by se snad našel, stojí totiž za to.
 
 
 
 
 
Dnes se mi po dlouhé době podařilo sladit nehty s oblečením (ani ne záměrně), běžně si totiž vezmu na sebe na co mám náladu a nepřihlížím k tomu, jakou barvu mám na nehteh (to bych se z toho s mojí frekvencí lakování asi zbláznila)
 
 
Jak to máte vy, ladíte vždy lak s oblečením?
 
 
B.

9 komentářů:

  1. Já se snažím laky ladit s oblečením a dost se mi to daří. Poslední dobou nosím lak na nehtech dva dny a pak lakuju jiný, tak se to dá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to se máš, já ráno obvykle tak spěchám, že na sebe něco nahážu a utíkám, ladím jen když jde o nějaku výjimečnější příležitost

      Vymazat
  2. já taky neladím lak s oblečením, lakuji na co mám zrovna náladu a oblíkám se taky ve stejném duchu.. málokdy ladím:) ale když je nějaká zvláštní příležitost, tak zase strašně dlouho přemýšlím nad kombinacema.. a to teda všechno sladím:)
    jinak já GS laky mám obecně hodně ráda.. a pokud je to tenhle typ laku, tak je mám ještě radši.. jsou skvělý!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodně zvláštní barvička :). Já si většinou nejdřív vyberu oblečení a pak k tomu hledám správný lak, málo kdy se mi podaří najít stejné barvy jak laku, tak oblečení, spíš vybírám barvy hodící se k sobě :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě lakuji vždycky večer a oblečení vymýšlím až ráno, obvykle dost ve spěchu, takže na sebě něco hodím a utíkám, jediné co bych nesnesla je růžové nehty a červené oblečení nebo naopak...

      Vymazat
  4. lak k oblečení normálně neladím. jak barvu laku, tak oblečení si vybírám podle aktuální nálady. lak s oblečením sladím pouze na významné události :-) GS je nádherný! doufám, že ho ještě seženu

    OdpovědětVymazat
  5. Já nad tím vždycky strašně dlouho přemýšlím, pak vyberu oblečení na dva dny, aby ladilo barvou a podle toho vyberu lak =D Lak my obvykle vydrží na dva dny, pak ho vyměním =D Ale vždycky to mam sladěný, na to jsem docela úchyl =D

    OdpovědětVymazat