středa 31. října 2012

Dermacol lak na nehty č. 118

Krásnou slunečnou středu přeji,

dnes velká změna se značkou recenzovaného laku. Přiznám se, že mě laky Dermacol nikdy nezajímaly a vždy jsem je míjela bez povšimnutí a jejich koupě mě nelákala. Nic se tedy nezměnilo a další kousky nekoupím, ale tuhle barvu jsem ještě neměla a řekla jsem si,  že jednou zkusím něco jiného než Essence, Opi, Color Club, GS apod...Člověk by neměl dělat závěry, dokud si to sám nevyzkouší.
K barvě: řekla bych, že jde o rudou s takovým cihlovým podtonem, na určitém světle je trošku s hnědým podtonem. Typická podzimní barva, v jiném období bych ji asi nelakovala. V reálu jde více do cihlova, než na fotce.
Krytí: to mě  velice překvapilo, jedna vrstva opravdu stačí, mě to zrovna vyhovovalo, protože jsem lakovala asi o půlnoci a tak jsem nemusela čekat než mi první zaschne a nanesu druhou, ale hned po první vrstvě jsem zalehla a ráno se probudila bez otlaků na laku, takže asi i poměrně rychle uschnul a krásně se leskne :)
Výdrž, tak s tou už je to horší, tím, že mám jen jednu vrstvu, mám již ošoupané špičky, někdy schválně zkusím nalakovat dvě vrstvy, jestli to bude lepší,

Celkově lak nemůžu ani výrazně pomluvit, ani nějak extra doporučit, barva je pěkná, krytí taky, aplikace byla taky naprosto v pohodě, konzistence akorát, ale výdrž slabá.



Lak je běžně k dostání ve stojanu Dermacol, např. v DM či Rossmannu a stojí 60Kč

Máte s touto značkou zkušenosti? Já další barvu asi určitě někoupím...to dám raději jednou tolik za Chinu Glaze :)

P.S.nehtíky konečně trochu rostou, díky pravidelnému dennímu užívání Biosilu

B.

3 komentáře:

  1. Už u minulého článku jsem si všimla, že už máš nehty krásně narostlé :).
    Já mám doma tři laky Dermacol (taková ta lahvička v prostřed zúžená) a s těm jsem moc spokojená, fajn barvy, fajn lakování. Pak mám ještě jeden ten malinkej a taky neni špatnej.
    Z těchto nových žádný nemám a ani nějak neplánuju, moc mě ty barvy nepřesvědčily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no trochu dorostly, konečně :)původní verze jsem nezkoušela, tak nemám srovnání, tenhle vlastně taky není špatný, ale večer asi bude muset chlapec dolů :)

      Vymazat
  2. Te je krásný :))! Také si budu muset pořídit biosilk, mám příšerné nehty a snad ještě nikdy mi nenarostly :((.

    OdpovědětVymazat