čtvrtek 11. října 2012

Gabriella Salvete č. 154

Hezký slunečný čtvrtek přeji všem,

jak jsem uváděla v minulém článku, budu teď lakovat tmavé barvy, než mi nehty trošku poporostou, protože tmavé laky se mi na kratších nehteh líbí více.

A jako prvního adepta jsem vybrala lak od GS (abych se stále neopakovala s Essence), který má číslo 154.
Tuto barvu lze dost těžko popsat, každý jí bude jistě vnímat jinak...není ani vínová, ani fialová, ani hnědá, je to asi mix těchto tří barev.
Ale co se mi na ni moc líbí, je její "hloubka", nevím jak to vysvětlit, ale když se na nehty dívám z blízka, má v sobě barva něco neobyčejného. Možná je to tím droboučkýh shimmerem, který je skoro neznatelný, ale je tam.
Lak v první vrstvě nekryje vůbec, k plnému krytí jsou potřeba vrstvy tři, ale rychle schne, takže se mu to dá prominout. Schne do vysokého lesku a povrch je jakoby sametový :)

Laky GS mám velice ráda a jsou mi sympatické, takže já jej za sebe mohu jedině doporučit.




na umělém světle jde hodně do hněda




Lak jsem koupila v Rossmannu tento týden  a mají jej v akci tuším za 52Kč, takže komu se líbí, šup pro něj...

Jak se líbí? Mě moc!

B.

5 komentářů:

  1. To je přesně ta podzimní barvička, kterou sháním, doufám, že zítra ještě akce bude :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle lak mám dlouho vyhlídnutý, je to dvojník Opi Vampsterdam. Když je až do konce října zlevněná Gabriella Salvete, tak jsem si ho chtěla už pořídit, ale nějak se mi ta barva moc nelíbila v lahvičce, možná to bylo osvětlením. Takže ještě popřemýšlím :), z fotek vypadá pěkně, až na fotky z umělýho světla..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no na umělém světle je právě nic moc, takže ti asi zářivky v obchodě zkazily dojem, ale lak je to opravdu krásný.

      Vymazat
    2. Stejně jsem si ho nakonec pořídila :). Když jsem ho viděla u Labradoory, tak to byla poslední kapka. A nakonec i díky vám mám Essence Chic reloaded, viděla jsem ho na víc blogách a pořád, že si ho nepořídím,ale taky jsem neodolala :).
      Váš blog mám čím dál radši :).

      Vymazat