čtvrtek 11. října 2012

Essence - Do you speak love?

Hezký podvečer,

  dnes vám představím slíbený rudý lak od Essence s názvem Do you speak love?.
Já osobně jsem nikdy rudé nehty nenosila, ale teď jsem tomuto odstínu propadla stejně jako donedávna mnou nepochopeným hnědým nehtům. To víte, podzim dělá divy ;).

Do you speak love? má takový ten typický podzimní nádech a na nehtech je opravdu moc hezký. Na fotkách se mi bohužel nepodařilo zachytit jeho reálnou barvu,která je o mnoho tmavší.Lakuje se také velmi pěkně. Krytí je ovšem trošku horší, dvě vrstvy ještě místy prosvítají, ale se třetí se už vše srovná. Výdrž nemohu moc objektivně posoudit, vzhledem k tomu, že jsem včera byla na koních a tam nehty opravdu dostávají pořádně zabrat..., ale i přes tuto zátěž nehty vydržely celkem v pořádku asi až na dva malé ulouplé kousky... Takže v tomhle ohledu u mě lak obstál.



s bleskem



Tak jak se vám tento rudý krasavec líbí?:)

L.






2 komentáře:

  1. Nádherná barva! Takhle si barevně představím podzim/zimu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu jen a jen souhlasit!:).Já osobně podzim miluji,takže nemůžu nemilovat tento lak!:))

      Vymazat