sobota 27. října 2012

Gabriella Salvete č.117

Krásný zasněžený sobotní večer,

 tak počasí nám už hlásí příchod zimy, ale já na nehtech mám stále podzimní barvy! Ono se stejně z tohoto sněhu během příštích dní stane všemi "oblíbená" břečka...Takže se nebojím, že bych ještě nenošené laky nenalakovala!

Dnes bych vám ráda ukázala tuhle krásnou Gabriellku, která vypadá jako krásná temná noční obloha s hvězdami. Nejde se na nehty vynadívat! Já ho měla na nehtech dokonce čtyři dny! Obvykle laky střídám po dvou dnech...
 Je to klasická černá se spoustou malých holografických třpyteček. Lakuje se velmi dobře. Díky třpytkám sice schne hrubě, takže je nutné použít top coat, ale za to schne ultra rychle! Byla jsem opravdu mile překvapena :). A na výdrž si také nemohu stěžovat, po čtyřech dnech se sice trochu ošoupaly konečky nehtů a díky dni strávenému u koní se kousíček laku uloupl, ale to mu nemohu vyčítat ;)...
 Bohužel při focení nesvítilo sluníčko, takže efekt laku není tolik vidět, tak jsem si snažila pomoct aspoň bleskem...





A takto vypadaly nehty těsně předtím, než jsem je šla odlakovat (tj. po čtyřech dnech ;) )...
Tak jak se vám tato "noční obloha" líbí? :))

L.


10 komentářů:

  1. Tak ta je nádherná, nikdy jsem si ji ve stojanu nevšimla, musím to napravit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu krásný!:). A až ho uvidíš ve skutečnosti tak teprve uvidíš její pravou krásu! Strašně mě štve, že to nejde foťákem zachytit ...:/.

      Vymazat
  2. Ten popis oblohy sedí dokonale. Moc se mi líbí :).

    OdpovědětVymazat
  3. Pořád nad ním přemýšlím jestli jo nebo ne :) On sám o sobě je krásný, GS má super laky, ale já na černou na nehtech prostě nejsem. Hodilo by se mi to k oblečení, je hezký např. do divadla, na večer. Ohledně tohohle laku jsem schizofrenní víc než Glum :D

    OdpovědětVymazat
  4. Brzo tuhle stránku přestanu sledovat, jinak mě přivedete na mizinu :D Jak už jsem psala v koment. k nude rtěnce - kate moss, jste první blog, který mne "donutil" k nákupu recenzovaného zboží, teď jsem vzala pro změnu útokem laky na nehty :/ :D
    Hrozně moc chválím, jestli tak budete pokračovat dál (což doufám, že ano), tak budu sice s penězma na štíru, ale na druhou stranu budu mít nehty jako ze škatulky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně s tebou souhlasím :) Před sledováním tohle blogu, blogu Sonidla, Labradoory a Lovely hair jsem měla 15 laků. Momentálně mám 97 :D

      Vymazat
  5. Anonymní a Nikol, to já si taky u mnoho blogů říkám,že nebýt jich,jsem boháč :)a nebojte,já sama začínala s 10 kousky a to 3z toho byly průhledné :D

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo 97 laků?:D momentálně mám na nehtech podobný,ale z H&M,černé laky se třpytkama vypadají ůžasně!

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat