pátek 26. října 2012

Essence Luxury Secret

Krásné páteční dopoledne přeji,
 
dnes Vám představím velice zajímavou barvu nesoucí název Luxury Secret  a jde o starou verzi Essence láčku. Asi si řeknete, proč vám ukazuji lak, který není v drogerii běžně dostupný, hned to vysvětlím:
1. je to krásná barva a přijde mi škoda vám ji neukázat, jistě hodně z vás má doma starší Essence láčky a takhle je třeba některé z vás také oprášíte, jako já
2. často jsem tento lak viděla ve výprodejových stojáncích v Rossmannu
3. v menších drogeriích někde ještě ani nevyměnili nové verze laků, takže se dle mého sehnat dá, na Praze 4 na Hájích ve Schleckeru tyto laky stále mají v hojném množství (mají tam ještě sto let starou limitku whoom boom či jak se jmenovala :D)
4. fotím ty laky, které nosím (nedělám to, že bych něco nalakovala jen kvůi fotkám a pak dala jiný lak), staré essencáčky tedy také nosím, tak se tu občas ukáží :)
 
Tak a teď už k barvě, popsala bych ji s trochou nadsázky jako šedo-hnědou metalízu :), barva je velice zvláštní, pruhuje, ale ne tak šíleně, jako perleťové laky, co se mi na ní líbí nejvíc je to, že kryje jen v jedné vrstvě, aplikace je úžasná (Essence - proč jsi provedla inovací laků k horšímu, proč?) starý štěteček nemá chybu, vůbec nepřetahuje na lůžko apod.
Lak schne do jakéhosi polomatného až sametového finiše. Výdrž je samosebou velice obstojná - 2-3dny bez poškození a ošoupíní konečků.
 

 
 
Také lakujete staré Essencáčky? Bude vám vadit, když se tady tu a tam nějaký objeví?
 
 
hezký den všem :)

B.

8 komentářů:

  1. Osobně mi to vůbec nevadí :) Naopak, mám tyhle laky ráda a mrzí mě, že jich mám jen 10 :( Naprosto miluji barvu Be optimistic!, takovouhle bronzovou se studeným podtonem jen tak neseženete. A i Time for a Romance, Blue addicted, Gold fever...
    Myslím, že není špatné je dát na blog, na hezké barvy se podívá rád každý, navíc se tu může rozvinout diskuze, kdo je má a jak je s nimi spokojený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji za Tvůj komentář, udělala si mi radost, budu tedy tu a tam přidávat i tyto láčky :)
      Mezi LS a Be optimistic jsem se právě včera rozhodovala :)
      Já mám těchto láčku přes 50, tak bude co ukazovat :)

      Vymazat
    2. Jé to se těším! Akorát budu smutnit, že jsem jejich kouzlo objevila 2 měsíce před stažením z prodeje :( A i včera na výprodeji BabyBaby něměli odstíny, které jsem chtěla. Irreplaceable mě bude mrzet hodně dlouho :P

      Vymazat
    3. No my na nich s L. ujížděly tak,že jsme měly úplně všechny odstíny, které byly dostupné tak dva roky zpátky, ale z toho se mi jich tak 20% vůbec nelíbí :)
      Tuhle jsem viděla jeden lak od GS a řekla bych, že je na 90% totožný s Irreplaceable, schválně se ti mrknu, co to bylo za číslo :)

      Vymazat
    4. Jé to by jsi byla zlato. Koukala jsem na China Glaze a Zoya a vždy je o něco tmavší a to už se mi nelíbí. Chci champagne barvu ne béžovou :/

      Vymazat
  2. Taky souhlasím, že nevadí vyfoti lak, který už není..hodně z nás ho třeba doma má..Taky nestačím vždycky vyfotit třeba limitky..Lak je moc pěkný!! Ideální na podzim :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ještě žádný nový ani nemám :D :).

    OdpovědětVymazat