pátek 12. října 2012

Gabriella Salvete č.141

Krásné ráno,

Dnes jsem si pro vás připravila jednoho z mých favoritů letošního podzimu. Jedná se o krásnou lehce fialovo-vínovou duochromatickou GS s obrovským počtem krásných malých zlatých třpyteček! Z toho samozřejmě vyplívá, že na podzimním sluníčku, je tento lak opravdu kouzelný!Nemohla jsem se na nehty vynadívat. :).


 Lakuje se hezky a s krytím jsem také velmi spokojena, snad jako se všemi laky od Gabrielly Salvete. V první vrstvě jsem se trochu lekla, ale hned se druhou se vše srovnalo a zakrylo! Výdrž je také velmi dobrá. A schne také velmi hezky. Pro větší lesk určitě doporučuji použít libovolný top coat. Já osobně nejraději používám better than gel nails od Essence, schne totiž během chvilky a dodává nehtům ten pravý lesk! ;) (k dostání v drogeriích se stojanem Essence, např: Rossman nebo některé DMka kolem 60,- Kč).







Je to opravdu krásná barvička!:). Co myslíte?

L.

2 komentáře:

  1. Krásný lak, nějaký takový jsem zrovna poslední dobou sháněla.. Teď už aspoň vím, kam pro něj :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď mají na laky od GS v akci, jsou jen za 52,- Kč. Mohu jen doporučit:).

      Vymazat