pondělí 10. září 2012

Essence Colour Arts - Nehty - pokus č.1

Hezký večer,

   omlouvám se za zdržení s tímto slíbeným článkem, ale celý týden jsem se vracela domů až tak kolem půl desáté díky jezdeckým povinostem. Tak jsem se k tomu dostala až dnes... Prosím berte trošku ohledy k tomu, že je to moje první pokus s pigmenty a doufám, že příště mi to půjde o něco lépe ;).

Tak tedy už konečně k asi dva týdny staré novince od Essence Colour art! Nevím jak vás, ale mě pigmenty hned uchvátily! Na zkoušku jsem tedy jeden zakoupila ( Cotton candy ), jak už jsem vám ukazovala. Od Essence mám ještě dva pigmenty, a to z limitované edice  Crystalliced, která byla k dostání někdy leden-únor  tenhle rok...


Zakoupila jsem také všechny tři báze ( na oči, na rty a na nehty )...

Dnes bych ráda napsala o pigmentech na nehtech. Myslím, že je to velmi zajímavý nápad, ale v reálu to jde i vypadá o něco hůře než jsem očekávala...

Jako vždy nejdříve jsem nalakovala Essence nail art - Protecting base coat. Na tuto "bázičku" jsem po zakoupení ihned zapoměla, ale teď použídám jedině ji. Schne do matna a okamžitě! A tím myslím opravdu hned ;).

A poté se jde na aplikaci pigmentů. Pokud pigmenty nechcete míchat do sebe a vytvářet vaše odstíny, tak je opravu zbytečné kupovat Essence Colour arts aplikátor na pigmenty... Pigmenty se nanáší na nehty přímo štětečkem průhledné Colour arts báze. Což mi přijde opravdu zvláštní, protože se vám obalí pigmenty a pak jde velmi špatně lakovat v souvislé vrstvě. No, nakonec jsem se s tím nějak poprala, ale vše okolo bylo růžové...


 Cotton candy nehty jsou opravdu jak cukrová vata!Takové strašně sladké! :).



Zítra bude druhá část článku ;)

Už jste zkoušely pigmenty na nehty? :).

L.

6 komentářů:

  1. tak to je pro mě úplná novinka, že se pigmenty dají použít i na nehty :D ale já bych na to asi neměla nervíky.. takže myslím, že této "vymoženosti" prozatím odolám. ale nevypadá to vůbec špatně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po tom, co očistíš a odlakuješ pigmenty všude tam kde nemají být, tak to opravdu vypadá zajímavě :)).

      Vymazat
  2. Vypadá to hezky, ale nervy bych na to neměla :).

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to krásně, ale pro mě je to asi zbytečné, díky mé práci mi vydrží lak na nehtech maximálně dva dny a to by byla škoda, když je s tím takové práce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No chytala jsem u toho lehčího nervíka, ale třeba ti to půjde lépe ;).

      Vymazat