neděle 9. září 2012

Essence Holo topping, please!

Hezkou neděli přřeji,

poslední letní slunečné dny mě (i Luciu) nalákaly ke koupi holografického, efektového nadlaku od Essence a dnes jsem jej nalakovala, abych vám ho mohla představit v celé jeho kráse,protože sluníčko se tento víkend činilo :)
Jedná se o poloprůhlednou tekutinu starorůžové barvy, plné holografických mikro částeček, které hrají všemi barvami.
Lakuje se naprosto bezproblémově, schne velice rychle, povrh není hladký a je nutné použít nadlak.
Pro lepší představu jsem lak nalakovala samotný i na lak Barry M - Pink Flamenco.

ukazováček - 2 vrstvy samotného HTP
prostředníček - Barry M + 2 vrstvy HTP
prsteníček - Barry M + 1 vrstva HTP
malíček - samotný lak Barry M

a nyní již fotky (které jsou proti reálu mnohem méně zařívé a výrazné, foťák holo efekt nedokáže zcela zachytit)



 
 
 
Máte tento láček také? jak se vám líbí?
 
 
Zakoupen v Rossmannu za 50Kč
 
B.

8 komentářů:

  1. Tento lak nemám, ale líbí se mi velice. :)

    OdpovědětVymazat
  2. páči sa mi kombinácoa Barry M + 2 vrstvy HTP

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc se mi líbí prsteníček. Moc mě zaujal tenhle efektový :).

    OdpovědětVymazat
  4. tak tenhle nadlak se mi líbí hodně! v obchodě jsem se na něj dívala a s klidem jsem ho vrátila. teď ho ale nejspíš budu muset mít! ;-) je nádherný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho přehlédla třikrát, přišel mi nic moc, ale na počtvrté si mě nějak získal :)

      Vymazat