středa 12. září 2012

Essence Colour Arts - Rty a Oči - pokus č.1

Hezké středeční odpoledne,

 v pondělí jsem vám představila Essence Colour Arts pigmenty na nehtech a dnes bych vám je ráda ukázala na rtech a očích...

1) Rty:

Když jsem si na internetu přečtla, že budou pigmenty použitelné i na rty, říkala jsem si, že to vymyslel nějaký blázen.Čekala jsem, že pigmenty budou na rtech dělat jen neplechu, ale opak je pravdou!Tedy zrovna Cotton Candy vypadá až moc uměle a sladce. Rty se třpytí jak blázen. Takže tento odstín bych na rty moc nedoporučovala, s jinými to může být velice zajímavé!


Nejdříve naneste Colour art lip base...



... a poté nanášejte na rty pigmenty aplikátorem colour art nebo prsty.






2) Oči:

Pigmenty na očích jsou opravdu kouzelné.Doporučuji zakoupit i bázi na oči od Essence (Essence Colour arts eye base), protože s ní jejich efekt vynikne mnohem lépe (viz. článek od B. ).
K očím snad není co dodat, pigmenty už asi každá z vás někdy vyzkoušela, a kdo ne, tak se nemusí ničeho obávat! :). 

Nejdříve naneste Essence Colour arts eye base... 

...a poté aplikátorem pigmenty na chtěné místo.



A co vy, už jste zkusily pigmenty na rty nebo oči?:)

L.

8 komentářů:

  1. Ja by som ich vyskúšala len na tie oči asi..bála by som sa, aby pery netrpeli...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nad tím jsem také přemýšlela, ale tak snad to má výrobce nějak vymyšlené!:).Jinak já to na rtech neunosím, nejradši mám balzámy nebo nějaké lehčí rtěnky...

      Vymazat
    2. Presne ako píšeš, ale ono je to niečo nové...možno sa to ujme a bude to bežnejšie aj na perách:-)Ja používam na pery lesky, balzamy alebo nude rúže...

      Vymazat
    3. no uvidíme, uvidíme :)).

      Vymazat
    4. inač máš krásne tvarované pery aj to som si všimla:)

      Vymazat
    5. jéé děkuji:). jsem ráda za plné rty:)

      Vymazat
  2. Na puse se mi to hrozně líbí, ale na běžné nošení to asi moc není. Na očích to také vypadá moc hezky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to zajimavé, ale na běžné nošení fakt ne..:).Na oči by to k tomu ještě chtělo další odstíny :)

      Vymazat